O nas



Podjetje Tibopo d.o.o., ki razvija sistem za nadzor dvoročnega upravljanja z vozili mDrive, je zmagovalec letošnjega tekmovanja Start:up leta 2015. Na zaključni slovesnosti, ki je potekala v okviru mednarodne podjetniške konference PODIM 2014 v Hotelu Habakuk v Mariboru, je direktor podjetja Tibopo Andrej Podvršič iz rok ministra za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravka Počivalška prejel zmagovalni kristalni kipec in častni naziv »Slovenski start-up leta 2015«.
O zmagovalni ideji!
Ekipa Tibopo se je razveselila zmagae na tekmovanju Start up leta 2015. Njihova inovativna rešitev mDrive je napreden tehnološki sistem za nadzor dvoročnega upravljanja z vozili. Ta napredek poskrbi, da voznik avtomobila obe roki ves čas drži na volanu in je tako bolj pozoren na promet. Ključen element rešitve je 3D kamera, ki snema položaj rok in po potrebi sproži opomnik.
Kako je ideja nastala?
"Sama ideja je stara dve leti, motnja pozornosti je namreč resna in realna težava na cestah, ki je posledica ne le telefoniranja ali pisanja sporočil med vožnjo, ampak tudi prehranjevanja ali ličenja za volanom. Ljudje v avtomobilu res delajo ogromno stvari! Največja prelomnica je bila pa nedvomno smrt kolegice v Avstraliji, ki je umrla v nesreči do katere je prišlo, ko je tovornjakar med vožnjo pisal SMS. To je bil tisti povod, zaradi katerega smo se zagnali v projekt," pravi član ekipe Boštjan Podvršič. "Drug večji korak je bila nato predstavitev ideje stricu, ki je s svojim znanjem projekt tudi izpeljal do točke, kjer smo zdaj."

Kako naprej?
V prvi fazi ciljajo na zaključek razvoja sistema in testiranje, nato pa bodo aktivno iskali mednarodne povezave za distribucijo. Za hiter in učinkovit prodor bo nujen tudi večji kapital. Glede tujega trga, imajo že dogovor s srbskim podjetjem, ki ima v lasti številna vozila in skrbijo za varnost po celi Srbiji.

Kdo so ciljna skupina?
Začetna ciljna skupina porabnikov produkta so sicer podjetja, ki imajo veliko vozil, da poskrbijo za varnost voznikov in zmanjšajo gospodarsko škodo po nesrečahh, druga ciljna skupina pa so starši, ki bi želeli poskrbeti za varne prve izkušnje svojih otrok – mladih voznikov – za volanom. "V prvi fazi bomo sisteme vgrajevali sami, razvoj pa bo šel v smer, da bo čim bolj prijazen končnemu uporabniku."

Podjetje je za nagrado kristalni kipec, ki so ga izdelali v Steklarni Rogasˇka v sodelovanju s slovensko modno oblikovalko Majo Ferme. Vsi finalisti so od glavnega telekomunikacijska partnerja tekmovanja, podjetja Si.mobil, prejeli enoletno naročnino na izbran paket za vse člane ekipe.
Top